Sopron Közösségi Oldala
http://sopron.network.hu/
Kedves látogató!
Légy szíves lépj be és támogasd oldalunkat!
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Sopron Közösségi Oldala vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Sopron Közösségi Oldala
http://sopron.network.hu/
Kedves látogató!
Légy szíves lépj be és támogasd oldalunkat!
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Sopron Közösségi Oldala vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Sopron Közösségi Oldala
http://sopron.network.hu/
Kedves látogató!
Légy szíves lépj be és támogasd oldalunkat!
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Sopron Közösségi Oldala vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Sopron Közösségi Oldala
http://sopron.network.hu/
Kedves látogató!
Légy szíves lépj be és támogasd oldalunkat!
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Sopron Közösségi Oldala vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Kis türelmet...
Bejelentkezés
Kérjük, add meg, hány másodpercenként változzanak a képek
A magyar autóbuszgyártás talán legsikeresebb autóbuszcsaládja a "farosként" emlegetett Ikarus 55 (távolsági), Ikarus 55 LUX (luxus távolsági), valamint Ikarus 66 (elővárosi-városi) típusok.
Ikarus 55
A második világháború után igény mutatkozott új konstrukciójú, de sorozatban gyártható autóbuszra. A mérnökök az önhordó karosszéria, valamint a farmotor mellett döntöttek, melyet az akkori politikai elit csak hosszú rábeszélés után engedélyezett. A busz áramvonalas formáját P. Horváth György, míg az újszerű szerkezeti megoldásokat, az önhordó vázat és a hátul elhelyezkedő motort Zerkovitz Béla ötlete alapján gyártották.
|
|
E-mail: ugyfelszolgalat@network.hu
Kommentáld!