Sopron Közösségi Oldala
http://sopron.network.hu/
Kedves látogató!
Légy szíves lépj be és támogasd oldalunkat!
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Sopron Közösségi Oldala vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Sopron Közösségi Oldala
http://sopron.network.hu/
Kedves látogató!
Légy szíves lépj be és támogasd oldalunkat!
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Sopron Közösségi Oldala vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Sopron Közösségi Oldala
http://sopron.network.hu/
Kedves látogató!
Légy szíves lépj be és támogasd oldalunkat!
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Sopron Közösségi Oldala vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Sopron Közösségi Oldala
http://sopron.network.hu/
Kedves látogató!
Légy szíves lépj be és támogasd oldalunkat!
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Sopron Közösségi Oldala vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Kis türelmet...
Bejelentkezés
Kérjük, add meg, hány másodpercenként változzanak a képek
Ha valaki nem ismerné, íme egy kis gyorstalpaló:
A Második Világháború után Németország romokban hevert. A Messerschmittnek a szövetségesek ideiglenesen megtiltották a repülőgépgyártást. Mivel nyersanyag sem akadt túl sok, így Fritz Fend, a háromkerekű Fend Flitzert feltaláló mérnök egy törpeautó tervével állított be a Messerschmitthez. A gyárnak tetszett az ötlet, így 1953 februárjában elindult a sorozatgyártás.
A KR175 közelebb áll a motorokhoz, mint egy autóhoz, ám két felnőttet megvéd az időjárás viszontagságaitól. Motorja egy hengeres, 174 köbcentis kétütemű benzines, mely 9 lóerőt termel. 3,7 litert fogyaszt, és az elméleti végsebessége 80km/h. Így lehet vele repeszteni. További érdekessége, hogy a gyújtás átkapcsolásával lehet rükvercbe tenni, így úgy is 4 sebességfokozat áll az ember rendelkezésére.
Összesen 15000 készült belőle 3 év alatt, majd 1956-ban került piacra utódja, a KR200, mely számtalan újítást hozott magával. A továbbfejlesztett buborék olyannyira sikeres volt, hogy már az első évben 12000 fogyott belőle.
Karrierje akkor indult hanyatlásnak, mikor a Messerschmitt újra a repülők felé irányította figyelmét 1956-ban. Ennek ellenére további 8 évig maradt gyártásban. Végül a Mini megjelenése adta meg neki a kegyelemdöfést.
|
|
E-mail: ugyfelszolgalat@network.hu
Kommentáld!