Sopron Közösségi Oldala
http://sopron.network.hu/
Kedves látogató!
Légy szíves lépj be és támogasd oldalunkat!
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Sopron Közösségi Oldala vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Sopron Közösségi Oldala
http://sopron.network.hu/
Kedves látogató!
Légy szíves lépj be és támogasd oldalunkat!
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Sopron Közösségi Oldala vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Sopron Közösségi Oldala
http://sopron.network.hu/
Kedves látogató!
Légy szíves lépj be és támogasd oldalunkat!
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Sopron Közösségi Oldala vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Sopron Közösségi Oldala
http://sopron.network.hu/
Kedves látogató!
Légy szíves lépj be és támogasd oldalunkat!
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Sopron Közösségi Oldala vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Kis türelmet...
Bejelentkezés
Kérjük, add meg, hány másodpercenként változzanak a képek
Íme egy részlet Lovas Gyula:Autóbuszok Sopron utcán I. című cikkéből: "1925 nyara valamivel közelebb hozta Sopront a rendszeres autóbuszüzemhez. Május 17-én megindult„Breuer és Németh személyfuvarozási vállalat” cégnévvel az első soproni autóbuszüzem, amely azonban
még csak igen óvatos lépéseket tett. Vasár- és ünnepnapokon Sopron és környékének kirándulóhelyeire,hétköznapokon pedig a déli és a győri pályaudvarokra indította járatait. A cég elsőként egy 12, és egy 6 üléses társaskocsit állított üzembe. A kocsikat elsősorban a Tómalomra indított járatokhoz használták fel.
Eleinte óránként indultak a fürdőhöz, majd az utaslétszám növekedésével félóránként. A soproni közönség hamarosan megkedvelte az alumínium szekrényborítással épült kocsikat. A népnyelv ezeket „ezüstbárká”-nak keresztelte el."(Soproni Szemle,1969/4)
|
|
E-mail: ugyfelszolgalat@network.hu
Kommentáld!